fredag 25. mars 2016

Påskeforsett 2016: Agilitytrening

Forsett kan vi ha både til nyttår og påske.
Årets påskeforsett 2016.
"Agility-trening"

Det startet da jeg møtte deg.
En nett liten Cocker Spaniel.
Bella du bedåre!
Du smelter mitt hjerte.
Akkurat som solen smelter snøen i påsken.
Du er en mørk og mystisk skjønnhet.
Jeg falt sporenstreks pladask.
Ung og spenstig - det er det du er.
Så deilig, vakker og yndig.
Hva kan jeg gjøre for å sjarmere deg?

Svaret er: "Hopp, Harley! Hopp!"


"Bella du bedåre!
Sammen med deg glemmes både tid og sted!"
Det er et mirakel for en mann som meg.
En boffeloffe i sin beste alder. 
Jeg ser deg hoppe høyt i sky.
Så imponerende og elegant.
Tenk om det kan bli deg og meg...
Hva må jeg gjøre for å imponere deg?

Svaret er: Hopp Harley! Hopp!


Bella! Jeg klarte det!
Å hoppe som deg! 
Nå kan vi løpe, leke, og kose.
Sveve sammen til evig tid.
Du og jeg på en rosa sky.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du føler for å gi ris eller ros:)