lørdag 7. mai 2016

Kjærlighetens påminner spiller på lag med naturen 🌲🍁🍂

Vi går inn i skogtrollets rike.
Det er her vi hører hjemme.

Bilde: I skogtrollets rike...

Solen skinner.
Det er liv og røre i skogen.
Små spirer titter opp mot lyset.
Velkommen til en ny vår.
Skogtrollet smiler mot oss.
Takk for sist!

Bilde: Den billigste og beste butikken.

"Vær så god, mamma!"
Kongle og røsslyng.
Den beste gaven noen kan få.
Plukket og avlevert med kjærlighet.
"Fordi du er så snill!"

Jeg gir en klem til deg lille venn.
Fordi du er god som gull.
Fordi jeg er så uendelig heldig.
Fordi jeg er mamma`n din!

Bilde: 100 % naturlig.

En omtenksom gave skal bevares.
100 % naturlig.
Kongler, pinner, steiner og røsslyng.
For ikke å glemme... 
Elgbæsj!
Fra den billigste og beste butikken.
Naturens skattekammer.

Har du lim?
 Lag deg en dekorasjon.
Du får et minne for livet.
En påminner om din verdi som forelder.
Du utfører verdens viktigste jobb.
Og faktisk...
Du gjør det ikke så aller værst 😉

Bilde: Kjærlighetens påminner.

Lille venn! 
Jeg ser deg!
Lille venn!
Jeg hører deg!
Lille venn!
Jeg er takknemlig for alt du gir til meg.
Lille venn!
Du setter livet i perspektiv.
Kjære lille venn!
Det skal jeg aldri glemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du føler for å gi ris eller ros:)