fredag 22. april 2016

Voktere av de gode verdier...

TORSDAG 21. APRIL 2016


God morgen!
Sola skinner fra en feiende flott himmel.
Det er -2 grader.
Verdens tak stråler i blått.
Klokka er 6:00 og vi er nesten våkne.
Personlig vil jeg si: det er litt for tidlig!
Ære være alle morgenfugler!

Bilde: Blått soltak over Østerdalen.

Vår lille solstråle sover fortsatt.
Snart er det en ny dag i barnehagen.
En dag med lek, latter og barnlige intriger.
Fine timer med små og store venner.
Reservebestemor passer på.
Kimberly følger til barnehagen i dag.
En god klem til dere begge.
Måtte dagen bli den beste.

Bilde: "Jeg fant, jeg fant!"

"Kjør forsiktig kjære venner!"
Vi er tilbake på veien. 
Riksvei 3 sørover mot Elverum.
"Jeg fant, jeg fant!", sier Adam Askeladd.
"Hva fant du nå da?" 
"Jeg fant en stor lastebil!"
"Hva skal du med den da?"
"Jeg skal kjøre forbi!"

Bilde: Dagens privatsjåfør.

En flink sjåfør bak rattet.
Har du kjørt mange mil kjære? 

Bilde: Selvutnevnt kartleser.

Atter en gang ser vi tretopper på vår vei.
Vi lever et flott liv i kjernen av norsk natur.
Heldige er vi som har beina på bakken.

Bilde: Destinasjon NRK P1 Hedmark og Oppland.

Den korteste etappen denne måneden.
En times kjøring til Elverum.
På vei til NRK P1 Hedmark og Oppland.
Fortsetter promoteringen.
❤️"Rainbow Child"❤️
Hyggelig mennesker i redaksjonen.
En radiokanal som omfavner lokale.
Et sted hvor gode verdier formidles.

Bilde: En stor takk til Anja og NRK P1 Hedmark og Oppland.

Et stort morgensmil møter oss i døra.
Anja Katrine Tomter.
En stor takk til deg og NRK P1 H&O.
Dere har tatt oss inn i varmen. 
Dere har fulgt oss gjennom alle utgivelser. 
Dere har invitert oss til Innlandsscenen.
To ord for hver samtale og hvert møte:
Hyggelig og imøtekommende.
Dere er voktere av de gode verdier. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar hvis du føler for å gi ris eller ros:)